Alle som samhandler med mennesker, vet at god kommunikasjon er viktig for å skape gode relasjoner og godt samarbeid.
Alle som samhandler med mennesker, vet at god kommunikasjon er viktig for å skape gode relasjoner og godt samarbeid.
Sekretærer og andre kontoransatte har en meget viktig funksjon på alle arbeidsplasser. De er virksomhetens ansikt utad og har en sentral plass i det interne miljøet.
Sekretærer og andre kontoransatte har en meget viktig funksjon på alle arbeidsplasser. De er virksomhetens ansikt utad og har en sentral plass i det interne miljøet.
Øke bevisstheten og kunnskapen om muligheter og fallgruver, knyttet til utfordringer i kommunikasjon på arbeidsplassen.
Øke bevisstheten og kunnskapen om muligheter og fallgruver, knyttet til utfordringer i kommunikasjon på arbeidsplassen.
Sekretærer og andre kontoransatte, der det er viktig hvordan du forholder deg både til interne samarbeidspartnere og eksterne brukere/kunder
Sekretærer og andre kontoransatte, der det er viktig hvordan du forholder deg både til interne samarbeidspartnere og eksterne brukere/kunder