Hvordan gi best mulig service til alle som besøker biblioteket?
Hvordan gi best mulig service til alle som besøker biblioteket?
Fokus i dette kurset er skrankearbeid og gode samhandlingsferdigheter. Hvordan kan en gi best mulig service til alle som besøker biblioteket, samtidig som man ivaretar egen trivsel og sikkerhet?
Det er det personlige møtet med mennesker som er det vesentlige i dette kurset. Egen atferd og kroppsspråk har stor betydning for hvordan lånere vil respondere til deg som ansatt ved biblioteket.
Fokus i dette kurset er skrankearbeid og gode samhandlingsferdigheter. Hvordan kan en gi best mulig service til alle som besøker biblioteket, samtidig som man ivaretar egen trivsel og sikkerhet?
Det er det personlige møtet med mennesker som er det vesentlige i dette kurset. Egen atferd og kroppsspråk har stor betydning for hvordan lånere vil respondere til deg som ansatt ved biblioteket.
Kurset skal gi kompetanse i å gi riktig service til alle som besøker biblioteket
Kurset skal gi kompetanse i å gi riktig service til alle som besøker biblioteket
Bibliotekarer og andre som jobber i bibliotek
Bibliotekarer og andre som jobber i bibliotek
Bibliotekbaser er ikke tema i dette kurset, men vi ønsker å demonstrere noen nye søkemuligheter på internett (google) som gjør litteratursøk utenfor basene mer effektivt.